![]() |
newsletter |
14 grudnia 2016
newsletter nr |
37
|
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
Aktualności |
Nowości w portfolio Grupy TVN od stycznia!Uprzejmie informujemy, że z początkiem 2017 roku do portfolio Grupy TVN dołączą nowe stacje: Food Network, Travel Channel oraz HGTV. W związku ze zmianą właściciela z dniem 1 stycznia 2017 r. (niedziela) kanały POLSAT Food Network oraz POLSAT Food Network HD zmienią nazwy odpowiednio na Food Network i Food Network HD. W naszym systemie numery ID powyższych stacji pozostaną bez zmian (548 oraz 684). Rebrandingowi towarzyszyć będzie odświeżenie logotypów stacji. Jednocześnie z dniem 1 stycznia swoje logotypy zaktualizują kanały Travel Channel oraz Travel Channel HD. W sobotę 7 stycznia 2017 r. kanał TVN Meteo Active przekształci się w stację HGTV, zachowując swój dotychczasowy numer ID (394). Food Network oraz Food Network HD to propozycje skierowane do amatorów gotowania. Na ofertę programową stacji składają się magazyny, seriale dokumentalne, teleturnieje oraz formaty typu talk-show oraz reality show o profilu kulinarnym. Na antenie Food Network oraz Food Network HD widzowie nadal będą mogli oglądać popularne programy jak np.: "Ewa gotuje", "Kuchnia z Okrasą", "Wypieki z Anną Olson" czy "Tajemniczy klient". Travel Channel oraz Travel Channel HD to stacje poświęcone tematyce podróżniczej. W ramówce kanałów znajdują się seriale dokumentalne skierowane do miłośników podróży, przygód czy dalekich wypraw, a wśród nich m.in.: "Wyprawa w nieznane", "Trudne podróże: Indie", "Pikantne podróże Shane'a Delii" czy "Międzynarodowi poszukiwacze domów". HGTV to nowy kanał lifestylowy z portfolio Grupy TVN. Na antenie HGTV będzie można zasięgnąć porad ekspertów w zakresie dekoracji wnętrz, remontów czy ogrodnictwa. Na ekranie pojawią się osobowości znane z programów emitowanych na innych kanałach z rodziny TVN - Maja Popielarska ("Maja w ogrodzie", "Nowa Maja w ogrodzie") czy Dorota Szelągowska ("Dorota was urządzi", "Domowe rewolucje"). Oprócz produkcji polskich (np. "Bitwa o dom", "Dom marzeń", "Musisz to mieć") w ramówce znajdzie się bogata oferta programów amerykańskich (np.: "Zarobić na remoncie", "Łowcy domów do remontu", "Domy z potencjałem"). Nowe logotypy powyższych kanałów znajdą Państwo w zakładce Logotypy. Uprzejmie prosimy o ich aktualizację.
|
Więcej informacji TV |
W obiektywie AKPA |
||
|
|||
|
|||
|
|||
Niniejsza wiadomość zawiera informacje przeznaczone wyłącznie dla wymienionego adresata (adresatów), które są poufne oraz prawnie chronione.
Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie. Dziękujemy. W przypadku jakichkolwiek
uwag odnośnie działania newslettera bądź jego zawartości prosimy o informację na adres pr@akpa.pl.
Subskrypcja/Rezygnacja z newslettera: kliknij tutaj © Copyright 2012-2025 by AKPA |