newsletter

grudzień 2015
newsletter nr
39
Aktualności

Nowe kanały w ofercie AKPA!

Uprzejmie informujemy, że do naszej oferty programowej wprowadziliśmy nowe stacje - dziecięcy kanał Top Kids w wersji SD i HD i ogólnotematyczny POLSAT 1. 21 grudnia wystartuje natomiast lifestylowy kanał Wellbeing Network.

Top Kids to propozycja dla najmłodszych widzów. Stacja emituje ulubione bajki z lat 80. i 90. ubiegłego wieku. W grudniu na antenie pojawią się takie niezapomniane produkcje jak "Troskliwe Misie", "Denver - Ostatni Dinozaur" czy "Dennis Rozrabiaka".

POLSAT 1 to stacja stworzona przede wszystkim z myślą o Polonii. W ramówce znajdują się popularne produkcje dostępne na kanałach z portfolio Polsatu, m.in. "Świat według Kiepskich", "Malanowski i partnerzy", "Przyjaciółki", "Daleko od noszy".

Wellbeing Network to kanał kierowany do widzów ceniących zdrowy tryb życia. Prezentuje inspirujące historie ludzi, którzy przeszli niezwykłe transformacje oraz programy dokumentalne o tematyce medycznej. W ofercie kanału znajduje się m.in. program "Ostatni dzwonek" prowadzony przez Dwayne'a "Rock" Johnsona.


Logotypy ww. stacji znajdą Państwo w zakładce Logotypy. Jeśli są Państwo zainteresowani pozyskaniem danych programowych powyższych kanałów, uprzejmie prosimy o kontakt (zakładka Zamów).

Więcej informacji TV

W obiektywie AKPA

Nowy logotyp Romance TV!

Uprzejmie informujemy, że od 27 listopada br. Romance TV zmienia swoją oprawę graficzną, w tym logotyp. Rebranding dotyczy obu wersji kanału - HD i SD.

Romance TV to całodobowy kanał emitujący przede wszystkim filmy obyczajowe o miłości, komedie...

więcej

Integracja z serwisem HBO GO - nowa usługa AKPA!

Uprzejmie informujemy, że wprowadziliśmy do naszej oferty nową usługę - integrację danych EPG oraz danych programowych na stronę WWW z kontentem HBO GO.

Usługa obejmuje wdrożenie mechanizmów parujących obiekty z oferty HBO GO z...

więcej

Nowy logotyp kanału Mango!

Uprzejmie informujemy, że należący do Grupy TVN kanał telezakupowy Mango zyskał nowe logo. Rebranding ma podkreślać nowoczesność, otwartość i komunikatywność marki.

Mango to całodobowy kanał zakupowy, dostępny na platformach cyfrowych, lokalnym...

więcej
Niniejsza wiadomość zawiera informacje przeznaczone wyłącznie dla wymienionego adresata (adresatów), które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie. Dziękujemy. W przypadku jakichkolwiek uwag odnośnie działania newslettera bądź jego zawartości prosimy o informację na adres pr@akpa.pl. Subskrypcja/Rezygnacja z newslettera: kliknij tutaj

© Copyright 2012-2025 by AKPA